توجه به دلیل نوسانات ارز قبل از خرید با ما تماس بگیرید.

تناسب اندام و ذهن راهی برای رسیدن به سلامتی مادام العمر

نوشته شده توسط محسن 2019/03/09 0 نظرات

از حرکت های ورزشی  برای کشف ارتباط بین بدن و ذهن استفاده کنید. کدام مورد را می خواهید؛ تناسب اندام یا ذهن؟ بسیاری از افرادی که می‌خواهند؛ شکل خاصی را به بدن خود بدهند، متوجه این مطلب نیستند که تناسب کل بدن بسیار بهتر از تناسب ماهیچه ها است. این افراد، بدون توجه به این موضوع که باید سلامتی خود را ارتقا دهند، تنها با رژیم‌های ورزشی یا کاهش وزن به دنبال تناسب اندام هستند.
قرن‌ها پیش، فرهنگ غرب تمرکز خود را بر ارتباط متقابل بین جسم و ذهن و تاثیر هر کدام بر دیگری را از دست داد.

عشق در پرورش اندام می‌تواند شما را در کنار پرورش اندام با مفهوم جدیدی با عنوان تناسب ذهنی آشنا کند. شما از این طریق می‌توانید به یک برنامه مادام‌العمر برای سلامت بدن از طریق ذهن برسید. شما می‌توانید یوگا و یا حرکات ورزشی دیگری را انتخاب کنید، و این موضوع را به یاد داشته باشید که برای بخشیدن حس خوب به بدنتان ورزش می کنید. بنابراین زمانی که فعالیت های ورزشی  مرتب را به  زندگی خود  وارد می‌کنید، به طور کلی به تناسب بدن و ذهن نزدیک‌تر می‌شوید. اما در شرایطی که اضافه‌ وزن داشته باشید، این کار می تواند مشکل تر باشد. شما می‌توانید به ارتباط بین ذهن و بدن تان برای  تناسب اندام بهبود بخشید.

 این نکته بسیار مهم است که تناسب اندام واقع گرایانه را انتخاب کنید و در مورد آنچه که از خود انتظار دارید واقع گرا باشید. اهداف خود را در نظر بگیرید. آیا ورزش ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای  بر روی تردمیل، زمان معقولی برای رسیدن به هدفتان است؟ آیا خود را برای موفقیت یا شکست در این بازه زمانی که برای تناسب اندام خود وقت گذاشته اید؛ آماده کرده اید؟  آیا برای شما نرمش های کششی و ورزش بر روی  تردمیل با زمان کوتاه لذت بخش تر است؟

گسترش یک برنامه ورزشی که با سبک زندگی و خواسته‌های شما متناسب باشد؛ ضروری است. با کمال تعجب، باید بدانید؛ کاهش وزن در بلند مدت به طور تنگاتنگی  به این مساله  که آیا فرد نسبت به برنامه ای که برای تناسب اندام خود دارد؛ مقید است یا خیر، مرتبط است. یک برنامه روتین برای تناسب اندام  که آرامش و لذت‌بخش است، احتمالا منجر به دستاوردهای دراز مدت شما می‌شود.

 سعی کنید به یک باشگاه ورزشی بروید. البته بسیار اهمیت دارد که اهداف تناسب اندام خود را با ترجیحات خود هماهنگ کنید. برخی از افراد مایل به بیرون رفتن از خانه در عصر و رفتن به سالن ورزش هستند. دیگران ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و بعد از گذراندن یک روز پر از استرس، برنامه روتین ورزشی  خود را انجام دهند. این دو روش، یا ترکیبی از این دو، می‌تواند منجر به بهبود عملکرد ذهن و بدن شما شود. و این دقیقا همان نکته ای است، که برای شما مهم است؛ خودتان را جدی بگیرید. اگر دوست دارید در طول شب به خانه بروید، کارهایی را که دوست دارید؛ انجام دهید و یا گاهی اوقات با دوستان و یا خانواده تان پیاده‌روی کنید.

 اما اگر خواستار تعامل بیشتر با مردم هستید، باید به باشگاه بروید. در مورد چیزی که بیشتر از همه شما را خشنود می‌کند فکر کنید و صدای درونی تان را دنبال کنید.

ارسال نظر

تناسب اندام و ذهن راهی  برای رسیدن به سلامتی مادام العمر

تناسب اندام و ذهن راهی برای رسیدن به سلامتی مادام العمر

محسن 2019/03/09 0
از حرکت های ورزشی  برای کشف ارتباط بین بدن و ذهن استفاده کنید. کدام مورد را می خواهید؛ تناسب اندام یا ذهن؟ بسیاری از افرادی که می‌خواهند؛ شکل خاصی را ...
ادامه مطلب
لاغری شما صرفا به مقدار غذایی که می خورید وابسته نیست

لاغری شما صرفا به مقدار غذایی که می خورید وابسته نیست

محسن 2019/01/16 0
کاهش چربی و وزن بدن بسیار شبیه به یک مبارزه است، به خصوص اگر سعی در کاهش وزن با ورزش را داشته باشید. بسیاری از افراد تمام روشهای سوزاندن چربی را امتحا...
ادامه مطلب